חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יומן שביל 2021 #34

בין להבות הבשן וכפר יובל

יום 43 למסע בשביל ישראל, יום ראשון, כ”ט ניסן, 11.4.21

כבר אמש הסתבר שהבוקר יהיה גשום. אחרי שבת נפלאה יצאנו מלהבות הבשן למעגל בוקר על המדשאה הרטובה בחצר תל חי. התיישבנו באחד האולמות למעגלי שיח בנושא הערבות ההדדית, שהונחו על ידי סיגלית אור. ישבנו יחד בחדר סגור וחמים כמו מוסיפים להתכנס בתוך עצמנו, דווקא עכשיו עם כל מה שקורה בינינו, על כל המשמעויות לקראת סיום המסע.
בסביבות השעה 11:00 נסענו לסדקי יפתח בהדרכת נעמי גושן. משם טיפסנו במעלה ההר בבוץ סמיך שהוסיף משקולות לרגלינו, עד שהגענו לדרך הכורכר. משם היו נקודות מבט נהדרות על עמק החולה, קרן נפתלי והאיזור כולו. לרגעים אף תפסנו את פסגות החרמון המושלגות מתוך ענני הגשם הכהים, מה שהעניק פילטר עמוק למראות הצפוניים בקצה של המדינה.
סיימנו בקרית שמונה ומיהרנו לכפר יובל להכנות למסיבת הסיום. כפר יובל העמיד לרשותנו בהתראה קצרה את בית העם, והבנו שזו כבר מסורת שהמושב המקסים מקבל את המסע במאור פנים.
בשבע בערב התחלנו בארוחת ערב סביב שולחנות. מסיבה מושקעת ומלאת כל טוב עם הרמות כוסיות פונצ’ שהוכן במיוחד, יינות, וכמובן לימונצ’לו של אוסקר. למסיבה הגיעו ותיקי השביל ומטיילים שלקחו חלק לאורך השנים. חבורת “כל השביל” הנחתה והובילה את התכנית והרימה מופעים שגילגלו את הקהל מצחוק. התקיים טקס חלוקת פרסי “אוסקר” עם מדליות, וסרטון מפעים ומרגש שבו נאספו תמונות וסרטונים מכל 44 ימי המסע.
רבים לנו בכפר יובל עם תחושת סיום מתוק שמטפטף ועם ציפיה ליום המחר.