ושוב מגיע שאפו ענק לקומונות הדרומיות שלנו-עין השלושה, ניצנים, ניר עוז וכרם שלום, שגם בתקופה הזו ממשיכים את עבודתם בקיבוצים, ואפילו נשארו לחגוג שם את ליל הסדר